Phoenicia Royal Hotel

Phoenicia Royal Hotel

Mamaia, Romania
Bulevardul Mamaia Nord 91,
de la
EUR12113EUR
2 adulti
Localizare: Situat pe malul marii, la doar 30 de metri de plaja, Phoenicia Royal este compus din 144 de camere duble si apartamente, oferind vedere fabuloasa spre mare sau spre lac. Camere: Junior Suite - cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 42 mp, zona pentru dormit cu pat matrimonial, canapea pentru dormit ( dimensiuni 90cm/170cm) , baie cu dus, balcon inchis cu grilaj. Deluxe Suite - cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 60 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial, o camera separata pentru copil (dotata cu un pat a dimensiuni 90cm/165cm), baie cu dus, balcon, vedere laterala catre mare. Sunrise Apartment / Sea of Love Apartment a cuprinde un spatiu generos de 61 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial, o cada rotunda in fata patului, zona de relaxare cu canapea fixa, baie cu dus, balcon, vedere frontala catre Marea Neagra. Sunset Apartment - cuprinde un spatiu generos de 61 mp, format dintr-un living si un dormitor cu pat matrimonial, o cada rotunda in fata patului, baie cu dus, balcon, vedere frontala catre lacul Siutghiol. Facilitati camere:  Sistem de acces pe baza de cartela magnetica, instalatie individuala de climatizare, Televizor LCD, cablu TV, internet WI-FI, seif in camera, telefon, mini-frigider, cana electrica, cani, pahare, lingurite, fier de calcat, masa de calcat, uscator de par, prosoape, halate, papuci, cosmetice hoteliere, canapea, baie cu dus, housekeeping zilnic. La cerere - pat bebe. Servicii incluse: Parcare proprie supravegheata, Internet WI-FI , Business Corner, Presa ( in receptie Prosoape de plaja ( oferite la cazare, la cerere, pe baza de tichet ), Sezlonguri si umbrele la plaja si piscine + accesul gratuit la facilitatile oferite de Phoenicia Holiday Resort. Facilitati Phoenicia Holiday Resort (incluse in pachetele Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal) a Parc de joaca pentru copii (pe categorii de varsta), Teatru de vara/Cinema, Parcul indragostitilor (foisoare pentru seri romantice), Jocuri si concursuri pentru adulti si copii (la plaja, piscine, terasa), Piscine exterioare pentru adulti si piscine exterioare pentru copii, cu tobogane, Piscina interioara cu apa inclazita, Animatori, Petreceri tematice, Karaoke, Carnaval, Fitness, Clase de aerobic, zumba, yoga, pilates si aquagym. Baza sportiva (tenis/baschet/fotbal/volei), Spalatorie haine cu autoservire, Cabinet cu asistent generalist, Statie radio interna. Servicii cu plata: Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti,produse de minibar in mini-frigiderul din camera a la cerere, Apeluri nationale/internationale Centru de fotografiere (pentru cele mai frumoase amintiri din vacanta), Servicii de masaj, Farmacie, Complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), Echitatie, Club Games/ Biliard, Sporturi nautice, Instructor de sport, Baruri, Restaurante. Restaurant: 1.CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappucino, ciocolata calda. 2.CAZARE + DEMIPENSIUNE include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii. Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda ,bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator. 3.CAZARE + PENSIUNE COMPLETA: include mic dejun, pranz si cina a in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse : apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda ,bere la draft si vin alb/rosu/rose la dozator. 4.CAZARE + ALL INCLUSIVE: include mic dejun, pranz, cina, gustari de tip finger food ,bauturi alcoolice si nonalcoolice - in prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul. Bauturi incluse: apa, cafea, cappucino, ciocolata calda, bauturi racoritoare la dozator, bauturi alcoolice ( bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator, whisky, vodka, rom, lichior, long drinks ). Bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei. Pachetul de bauturi inclus in tipul de masa ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in intervalul de servire al meselor principale), la barul de pe plaja ( program 10:00 a 19:00 ) , la barul de pe piscina (program 10:00 -19:00 ) la terasa Relax si barul din lobby Luxury (program 20:30-22:30). Servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul 07:30 - 10:00 a mic dejun, 13:00 - 15:00 a pranz si 19:00 a 21:00 acina. Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii. Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera. Sosirea si plecarea Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 16:00, prezentand actul de identitate pentru inregistrarea in sistemul de gestiune hoteliera (si voucher-ul de cazare- daca este cazul), pentru a se elibera cheia aferenta spatiului de cazare rezervat. Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 12:00; Predarea cardurilor de acces/cheilor la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face pana cel tarziu la ora 12 PM, dupa ce s-a realizat verficarea camerei de catre personalul de serviciu al hotelului; Suplimentarea numarului de oaspeti se va realiza doar daca capacitatea spatiului de cazare permite, acestia fiind obligati sa se inregistreze la receptie, sa completeze fisa de cazare si sa achite diferentele de tarif; In cazul in care, in prima de zi de sejur, se doreste cazarea inainte de ora 16:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-16:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00. In cazul in care, in ultima zi de sejur, se doreste eliberarea camerei dupa ora 12:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa suplimentara in valoare 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12:00 a 17:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 17:00; Oaspetii pot lasa bagajele la receptie, dupa eliberarea camerei, intr-un spatiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore, fara costuri suplimentare; In cazul in care bagajele oaspetilor raman in camera si dupa check-out-ul de la ora 12:00, acestia vor plati o taxa suplimentara de utilizare a camerei (aceeasi ca in cazul late check-out). Aceste solicitari ale oaspetilor vor fi clarificate si onorate numai in masura in care disponibilitatea hotelului permite acest aspect. Cazare Oaspetii au luat la cunostinta urmatoarele reguli si se obliga sa le respecte: a sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, in caz contrar acestia datoreaza hotelului suma egala cu valoarea achizitionarii/amenajarii obiectului deteriorat si manopera aferenta; a sa nu preia la plecare bunuri din dotarea hotelului; a sa pastreze linistea astfel incat sa nu deranjeze alti oaspeti; a sa nu intre fara permisiunea hotelului in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului Hotelului; a sa anunte persoanele care vin in vizita nefiind cazate in cadrul locatiei; intrarea acestora in hotel se va face doar in urma legitimarii si inregistrarii la receptia hotelului; a sa nu lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta locatiilor Phoenicia Holiday Resort, Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal, nu este responsabilitatea hotelului ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora; parintii, tutorii sau insotitorii sunt responsabili pentru actiunile minorilor si se obliga sa aiba grija de ei, respectiv ca se comporta civilizat si nu deranjeaza alti oaspeti ai hotelului; a sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor, instalatiilor sau alte neconformitati tehnice/mobilier din dotarea hotelului. Eventuale defectiuni tehnice pot aparea oricand. De indata ce sunt sesizate acestea vor fi anuntate prompt la receptia hotelului, urmand ca in cel mai scurt timp un technician sa remedieze defectiunea. O defectiune neanuntata nu poate fi reparata si nu poate fi reclamata dupa plecarea oaspetelui din hotel; - sa nu arunce in toaleta obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor; - sa contacteze de urgenta receptia imediat ce a pierdut cheia/cardul de acces in camera. Pentru a se elibera duplicatul este necesara identificarea cu un document de identitate; orice pierdere va percepe un cost suplimentar pentru inlocuire. a sa informeze personalul receptiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranta la vreun aliment; a sa nu foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: sters parul, vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator. In caz contrar, Hotelul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea camerei oaspetelui si de a face evacuarea acestuia, fara restituirea contravalorii serviciilor achitate; - lenjeria de camera (cearceafuri, prosoape, halate, papuci ) este destinata utilizarii exclusive in incinta camerei. Este interzisa scoaterea oricarei piese de lenjerie in exterior, la plaja sau piscina; - prosoapele pentru plaja/piscine se ridica de la Centrul de prosoape, in schimbul cupoanelor primite la receptie, la cerere, in momentul cazarii. La eliberarea camerei, se returneaza la receptie cupoanele pentru prosoape. Nereturnarea cupoanelor reprezinta paguba si se taxeaza ca atare ( 100 lei / cupon ); Prosoapele de plaja se ridica o singura data pe zi, in intervalul 08:00-17:00 si sunt destinate utilizarii pe tot parcursul zilei. Predarea prosoapelor si recuperarea tichetului se face doar incepand cu ora 17:00, exceptie facand oaspetii care au check-out. Pe timpul zilei, prosoapele NU vor fi schimbate. - orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor hotelului fara respectarea normelor de securitate corespunzatoare acestora nu este responsabilitatea hotelului; - introducerea si utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel ( in afara celor puse la dispozitie de catre hotel ) este strict interzisa din motive de siguranta la incendiu, potrivit legislatiei in vigoare; - se interzice cu desavarsire introducerea in hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane, consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste; - nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in incinta hotelului; - gunoiul si resturile menajere se vor depozita in cosurile de gunoi amplasate pe raza hotelului; - pentru copiii sub 2 ani exista posibilitatea oferirii, in limita disponibilitatii, a unui patut. Oaspetele trebuie sa comunice receptiei atunci cand efectueaza procedura de check-in daca are nevoie de un patut pentru copil pentru a se putea onora, in limita disponibilitatii, solicitarea; a nu este permis alergatul sau practicarea oricarui sport in lobby sau in holurile hotelului; a Pentru mini-frigiderul existent in camera, se pot adauga produse de minibar, la solicitarea oaspetelui. Oaspetele trebuie sa solicite receptiei hotelului adaugarea produselor de minibar si sa achite produsele consumate. Alocarea spatiilor de cazare Pentru Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal, spatiile de cazare cuprind canapele extensibile, fixe sau modulare. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua cazarii. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate sau prezenta unui anumit tip de canapea in spatiul de cazare. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatii. Restaurant Toate cele trei mese (mic dejun, pranz si cina) vor fi servite in cadrul restaurantului Piazzetta, in regim bufet suedez; Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau de cantitate a preparatelor, insa exclusiv in intervalul alocat si exclusiv in salonul dedicat acestui tip de serviciu. Oaspetilor nu le este permis sa scoata din perimetrul spatiilor alocate servirii tip bufet a oricaror piese de vesela, tacamuri, sticlarie si a nici unui tip de preparate sau de bauturi oferite pentru consum in salon, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera. Pentru cazuri exceptionale medicale se poate solicita asistenta sefului de sala; Structura sortimentelor de produse si preparate pentru bufet este stabilita astfel incat sa existe cat mai multe optiuni pentru cat mai multe preferinte, insa fara indoiala ca nu pot acoperi absolut toate preferintele. Mesele principale ale zilei prezinta zilnic un sortiment relativ constant, cu alternante facute la fiecare cateva zile asupra tipurilor de produse sau preparate din diferite grupe; Accesul in salonul dedicat in vederea servirii mesei se face in baza precizarii la intrare a numarului de camera, a numelui complet al titularului de rezervare si a componentei familiei; Pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii; In cadrul restaurantului sunt interzise aducerea si consumarea bauturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fara acordul prealabil din partea conducerii. Restaurantul isi rezerva dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt in stare de ebrietate sau care deja au consumat bauturi alcoolice in cantitati mai mari si devin recalcitrante. Piscine Nu este permis accesul la piscine a persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor; In zona piscinelor este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci,prosop; Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice si leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu orice fel de pansamente medicale; Copiii pot sta la piscine doar insotiti de un adult; Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal nu sunt responsabile pentru vatamarile suferite de catre copii in zona piscinelor, din neglijenta acestora sau a insotitorilor; Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatoriu utilizarea de scutec special pentru apa; Accesul la piscinele existente in complex este gratuit si permis numai pentru oaspetii hotelului; Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinelor este obligatorie; Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia; Este interzis accesul in bazine in afara programului de functionare afisat; Este interzis fumatul in perimetrul piscinelor; Este interzis consumul de bauturi in piscine; Este interzisa folosirea paharelor si a veselei de sticla in perimetrul piscinelor; Este interzis accesul in zona de piscine cu seminte, alimente, fructe; Sunt interzise sariturile de pe marginea bazinului in apa, alergatul, bruscarea, scufundarea cu forta si stropirea cu apa a unui alt inotator. In caz contrar, nu ne asumam raspunderea asupra unui eventual accident; Accesul in si din piscina se va face doar pe scari; Este strict interzis accesul turistilor in camera tehnica (depozitul cu substante dezinfectante); Toti utilizatorii piscinei sunt obligati sa poarte costum de baie. Este interzis scaldatul cu imbracaminte de strada, tricouri, lenjerie intima, pantaloni 3/4 etc.; Este interzisa flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea in bazin; Sunt permise toate articolele ajutatoare pentru innotat a plute, fluturasi, colacei etc. Nu sunt permise barci / saltele gonflabile; Persoanele care nu stiu sa inoate sau au inaltimea sub 1.20m, trebuie sa poarte echipament de protectie; Este strict interzis scaldatul in timpul unei furtuni; Este interzisa aruncarea in apa piscinelor a diferitelor obiecte personale, nisip, pietris etc. Nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt pe suprafata proprietatii noastre Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare nesupravegheate; Parcare Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal pun la dispozitia oaspetilor sai locuri de parcare, in limita disponibilitatii. Parcarea este permanent monitorizata video; Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii noastre. Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare in interiorul autoturismelor; Parcarea autovehiculelor clientilor este gratuita, posibila in limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezerva locuri de parcare si nici nu percepe taxa. Parcarea Hotelurilor Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in interiorul ei se face doar in conditiile respectarii legislatiei rutiere. Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile personale lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de oaspetii complexului hotelier sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare. Siguranta obiectelor personale Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal sunt dotate cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului in camera si de deschidere a seifurilor; Recomandam folosirea seifurilor disponibile in camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumam niciun fel de raspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal. Curs valutar intern Cursul intern al hotelului este fix : 1 Euro = 5 Ron. Climatizarea Sistemul de climatizare nu functioneaza cu usa de la balcon deschisa sau oscilobatanta. Cod vestimentar Phoenicia Hotels nu practica un cod vestimentar special, dar impune decenta si respect atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personal; Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptia locatiei persoanele imbracate intr-o tinuta neadecvata specificului si standardelor impuse de hotel (ex. bust gol etc.). Fumatul Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta locatiei, conform legislatiei aplicabile in vigoare (Legea 349/2002 modificata si completata prin Legea 15/2016). Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal au amenajate spatii pentru fumatori in aer liber. Va informam ca in fiecare camera exista senzori de detectie care detecteaza fumul de tigara si declanseaza alarma de incendiu; Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal dispun doar de camere pentru nefumatori. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare 150 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul intern al locatiei de 1 euro=5 ron), reprezentand serviciile de curatenie a camerei. Animalele de companie ubim animalele, insa regula generala nu permite cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale. Sesizari si reclamatii Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel; Reclamatiile ulterioare se vor face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data plecarii clientilor din hotel, si vor fi analizate, iar hotelul va exprima in scris punctul de vedere in termen de 7 zile lucratoare de la primirea acesteia; Nu se vor lua in calcul reclamatii ulterioare sederii, ce nu au fost sesizate si in perioada in care turistul a beneficiat de pachetul de servicii. Hotelurile Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la client pe perioada sederii in hotel, in legatura cu serviciile prestate, in maximum 48 de ore de la momentul formularii acesteia. Selectarea oaspetilor Clientul trebuie sa se conformeze regulamentului de ordine interioara al hotelului. Acesta va trebui sa respecte atat linistea in hotel si restaurant cat si normele de convietuire sociala si cele morale; Oaspetii Hotelurilor Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal trebuie sa aiba grija de bunurile din proprietatea hotelului, lasate in folosinta sa, pe perioada cazarii; Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul hotelierului sa intrerupa imediat contractul/cazarea, fara niciun preaviz si fara a returna costurile cazarii achitate; Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea, servirea in restaurant si accesul in cadrul Hotelurilor Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal oaspetilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti oaspeti; Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand Hotelurilor Phoenicia Luxury si Phoenicia Royal va fi suportata de catre cei vinovati de producerea acestora; Nu acceptam: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestari fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hartuirea fizica, sexuala sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspetilor hotelului sau a oricarei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervam dreptul de a evacua din hotel si restaurant oaspetii cu atitudine necorespunzatoare; Tinand cont de cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta oaspetii. Conducerea hotelului poate inceta furnizarea serviciilor catre acei oaspeti care nu respecta Regulamentul intern al hotelului, fara obligatia de a restitui contravaloarea serviciilor achitata de oaspete. In conformitate cu HCL (Hotararea Consiliului Local Navodari) nr. 2/10.02.2022 cu privire la aprobarea regulamentului pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului in zona de statiune a orasului Navodari, coroborata cu Anexa aferenta HCL Navodari nr. 2/10.02.2022 a REGULAMENTUL pentru instituirea taxei speciale pentru promovarea turismului, ase aproba introducerea/implementarea de catre unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari, a taxei speciale pentru promovarea turismului care va fi achitata la receptia hotelului in momentul efectuarii check- in-ului, de catre persoanele care beneficiaza de servicii de cazare prin unitatile de cazare care isi desfasoara activitatea pe raza orasului Navodari (hoteluri 5, 4, 3, 2, 1 stele, etc.), cu mentiunea ca agentii economici/unitatile de cazare care gestioneaza structurile de cazare au obligatia de a incasa si varsa la bugetul local orasului Navodari taxa speciala pentru promovarea turismului, care va fi in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare exclusiv T.V.A., pentru fiecare noapte de cazare.a

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!